A nap fotója: nem kacsa, egy öreg Citroën kacsa is kaphat zöld rendszámot
Itt a bizonyíték arra, hogy nemcsak a legújabb szupermodern autók bánhatnak kesztyűs kézzel a környezettel.
Itt a bizonyíték arra, hogy nemcsak a legújabb szupermodern autók bánhatnak kesztyűs kézzel a környezettel.
A tisztán elektromos autók fenntartási költségei alacsonyak, azonban a villanyautózás még így is drága lehet.
Mostantól 10 ezer fontot enged minden elektromos, e-Golfból a Volkswagen Angliában.
Az amerikai vállalat szépen csendben mérsékelte nagyteljesítményű autói árát.
Az eddigi 170-ről 340 km-re növeli a hatótávolságot az új japán csodaakkumulátor. 2020-tól kezdhetik gyártani.
Nem feltétlenül kell egy több száz lóerős Tesla ahhoz, hogy elektromos autóval gyorsulásban megszégyenítsünk egy benzinpusztító nagyvasat.
A Fisker legújabb elektromos fejlesztésű autója, az EMotion a Las Vegas-i CES technológiai szakkiállításon mutatkozhat majd be.
A Daimler ezzel az autóval vetíti előre, hogy milyen lesz a városi közlekedés néhány év múlva.
Időről időre felbukkan az állítás, hogy az elektromos autók gyártása környezetszennyezőbb, mint a hagyományos társaiké, így a végső károsanyag-kibocsátási egyenlegük rosszabb, mint egy benzines autóé. Most egy nagy bankház tanulmánya is ezt látszott igazolni, ám egy szakértői csoport szerint nem éppen alapos a megjelent cikk.
Frankfurtban már élőben is megtekinthető lesz a brit márka lokálisan nulla károsanyag-kibocsátású divatos kisautója.
Ez a futurisztikus megjelenésű nyergesvontató maximálisan kíméli a környezetet, de elég szerény a hatótávja. Utóbbi azonban egyszerűen megnövelhető.
A Volvo 2019 és 2021 között öt elektromos modellel akar előrukkolni, de még egyetlen tervet sem lehetett látni. Egy dizájner elképzelte, milyen lehet az egyik e-Volvo.
Magyarországon az elektromos autók közterületen való töltése jellemzően ingyenes, a rendszer azonban nem tartható fenn sokáig. A tankolás költségét viszont többféle módon is ki lehet számolni.
Amikor a sofőr azt hiszi, hogy még jó néhány kilométert megtehet, az autóból hirtelen teljesen elfogy a töltés.
A bajor gyártó leleplezte megújított elektromos kisautóját és annak sportosra hangolt változatát.
Egy 400 ezer km-t futott autót nem szívesen venne meg az ember, annyi baja lehet. Úgy tűnik, az elektromos autók esetében más a helyzet.
Rendben, hogy szinte minden a gördülési hatékonyság és az alacsony légellenállás ezeknél az autóknál, de a BMW i3-as alap kerekei nem éppen mutatósak.
Egyre nagyobb aksikapacitás kerül az elektromos autókba, de vajon most már végre elegendő?
A felvétel jól mutatja, hogy körülbelül milyen átmérővel rendelkezik a Musk-féle alagút.
A szomszédok egy hatalmas csattanást hallottak, de mire kiértek, már lángolt a garázs.